Saturday 16 July 2011

masuk ikot tingkap ...

huahuahuaaaahuaaauaahhhuuuaaaa ... :D 
mmg kelaka gilerr hari nie .... sepatut nye aq da amik clearenslip ostel awal2 lagi .. 
ni taa .. aku lupe na amik .. soo di sbb kan aku lupe laa , aku kne masuk uma ikut tingkap .. 
adoooo .... owg lalu lalang smbil tgox aku kua masuk ikut tingkap.. kihkihkih ^_^
nasib baik laa tingkap kcik yg kat atas uhh terbukak . kalo tidak mmg sampai ke ptg laa 
aku duk kat lua ngn muniey smentara tggu kak ika , n bella sampai .... :( 
pasni bermula kembali kehidupan asrama aku kt cni . bgn pagi klass , tidoo ponn sllu late 
cmpai bwh mate ni lebam .. hehehe :)) lepak2 ... n yg takan penah tertingal 
....ASSIGNMENT ....
hope aku leh kecap sume subjek sem 3 ni .. 
okee laaa nnt kite sembang lagi taw ... 
daaaa kengkawan .. =_=

No comments:

Post a Comment